Obchodní podmínky
I. INFO:
- Jak nakupovat?
- Košík
- Slevy
- Dodací doba
- Výběr dopravy
- Možné důvody nedoručení zásilky
- Výběr platby
- Závazné potvrzení objednávky
- Záruky na zboží - záruční podmínky
- Výměna, vrácení, reklamace zboží
1. Jak nakupovat?
- Nakupovat je možné zatím bez registrace. Je však nutné vyplnit veškeré požadované údaje.
- Nezapomeňte správně vyplnit email! Dozvíte se včas, co se děje s Vaší objednávkou a kdy bude zboží expedováno.
Vyplňte správně telefonní spojení, případně SKYPE, ICQ! Na těchto kontaktech se Vás budeme snažit zastihnout, když se Vás budeme chtít na něco zeptat nebo se s vámi dohodnout.
2. Košík
- Po vybrání zvoleného zboží (klepnutím na barvené čtverečky vyberete barvu) jej přidáte tlačítkem koupit (emblém nákupního košíku a symbolu "+") do nákupního košíku, v košíku můžete měnit, popřípadě vyjmout objednané položky. Lze také pokračovat v nákupu a přidávat další zboží. V košíku je vždy uvedena cena v českých korunách (CZK) a to jak cena jednotlivých položek, tak i cena konečná. Pokud nejste v sekci košík a pokračujete v nákupu, zobrazí se Vám stav nákupního košíku v pravém horním rohu. Všechny ceny na jsou uvedeny včetně DPH v CZK.
- Před provedením bezhotovostní platby vždy vyčkejte na zaslání kopie faktury emailem. Teprvé poté proveďte platbu.
3. Slevy
- Slevy, které můžete u nás získat:
- sleva 13 % pří nákupu nad 400,- Kč
- dopravné zdarma při objednávce nad 2000,- Kč.... Česká Republika
- sleva 20 % při nákupu nad 3000,- Kč
- dopravné zdarma při objednávce nad 5000,- Kč.....Slovensko
- dopravné zdarma při objednávce nad 8000,- Kč ....Ostatní země
4. Dodací doba
- Zboží expedujeme obvykle druhý pracovní den po objednání. Dodání je obvykle třetí pracovní den od objednání.
- Pokud není zboží skladem a delší dobu nebude, budete upozorněni obratem na emailovou adresu uvedenou u objednávky.
5. Výběr dopravy
- Dalším krokem je výběr způsobu dopravy a platby. Platba může být uskutečněna převodem na účet (viz níže) nebo na dobírku.
V rámci ČRi SR zboží posíláme spediční společnosti Intime. - Česká republika
- Intime
V případě, že vám zásilka nebude doručena, zůstává uložena v logistickém skladu. V takovém případě kontaktuje přímo dispečink Intime a domluvte se na opětovném doručení.
Při objednávce nad 2 000 Kč dopravné platíme my.- dodací lhůta do 24 hodin od převzetí přepravní službou na místo určení
- 80,- poštovné
- 30,- dobírka
- Osobní odběr - pouze platba v hotovosti (případně převodem po předchozí domluvě)
TLAMA design
Zvěřinova 3413/12
Praha 3
130 00
Individuální domluva možná na telefonu 212 232 3434 nebo 608 530 767 popřípadě na mailu info@sestryvakci.cz
- Intime
- Slovensko
- Intime - pouze platba převodem.
- Dopravné je následující:
- do 250 g: 115 Kč
- nad 500 g: 160 Kč
- Při objednávce nad 5 000 Kč dopravné platíme my.
- Zahraničí
- pouze platba převodem na účet. Zboží není možné odesílat na dobírku.
- standardní balík - cena je vypočítána podle platného ceníku České Pošty a odvíjí se od země určení a hmotnosti balíku.
- EMS - expresní balíková přeprava, cena je vypočítána podle platného ceníku České Pošty a odvíjí se od země určení a hmotnosti balíku.
- Při zásilkách do zahraničí je nutné počítat s delší dodací dobou, kterou však nemůžeme ovlivnit, neboť je plně v kompetenci přepravních služeb.
6. Možné důvody nedoručení zásilky
- Nedoručení zásilky na vaši adresu může mít různé důvody. Níže uvádíme nejčastější z nich. V případě, že právě vaše zásilka nebyla doručena, zkontrolujte s nejdříve tyto možné důvody nedoručení a ověřte si, že z vaší strany nedošlo k žádným pochybením.
- Obvyklé důvody a postup jejich řešení:
- uvedli jste špatnou zasílací adresu - v toto případě opravte v nastavení své registrační údaje a kontaktujte nás, abychom vám zboží opětovně doslali
- zásilka byla po cestě poškozena a vrácena zpět k nám - o této skutečnosti vás budeme okamžitě informovat a zahájíme reklamaci přepravních služeb
- zásilka se ztratila u přepravce - kontaktujte nás a my zahájíme za vás reklamaci přepravních služeb, o jejímž průběhu vás budeme informovat
- Zboží přišlo poškozené
- Pokud vám bylo doručeno poškozené zboží, je nutné zahájit jeho reklamaci. Více o průběhu reklamace naleznete zde.
- Zásilka přišla poškozena
- Z naší expedice odchází zboží vždy v perfektním neporušeném stavu. Pokud vám bylo doručeno zboží v poškozeném obalu, případně byl obal poškozen natolik, že to narušilo i zboží, je nutné zahájit - reklamaci přepravních služeb. Více o ní naleznete zde.
7. Výběr platby
- a) platba předem převodem na účet Komerční banky: 86-8987600237 / 0100 (variabilní symbol - číslo objednávky)
- b) platba hotově - pouze osobní odběr na pražské adrese Sestry v Akci.cz po dohodě
- c) dobírka (připočítáváme 40 Kč)
8. Závazné potvrzení objednávky
- Posledním krokem je závazné potvrzení objednávky, po kterém již nelze zadané údaje měnit (jen výjimečně telefonicky). Zároveň Vám bude na uvedený e-mail odeslána kopie objednávky.
O dalším stavu objednávky vás budeme informovat na uvedený e-mail. Kontrolujte si proto prosím svou poštu, ať se vyhnete zbytečnému čekání. - Ochrana dat - zasláním informací dáváte souhlas společnosti Sestry v Akci.cz k používání těchto informací. Na základě těchto údajů Vás budeme informovat o novinkách a slevách na Sestry v Akci.cz, pokud k tomu při objednávce dáte souhlas. Veškeré Vaše osobní informace budou uchovány v naší databázi a nebudou poskytnuty žádné třetí straně. Společnost Sestry v Akci.cz dbá na zajištění maximální ochrany dat, které byly poskytnuty zákazníkem tak, aby se tyto informace nedaly jakkoli zneužít.
9. Záruky na zboží - záruční podmínky
- Firma Sestry v Akci.cz poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu 24 měsíců. Firma Sestry v Akci.cz se u oprávněných reklamací uplatněných v záruční době zavazuje bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, nebo odstraněním závady.
- Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- nešetrným zacházením
- mechanickým poškozením nebo opotřebením
- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
10. Výměna, vrácení, reklamace zboží
- Výměna zboží
- zboží můžete vyměnit v případě, že nám zašlete Vámi koupené zboží, které je nepoužité a nepoškozené a s kopií faktury na adresu sídla společnosti, kterou naleznete na faktuře.
- Na kopii faktury laskavě napište požadovanou náhradu tj. Barvu a velikost.
- Před odesláním nás prosím kontaktujte emailem nebo telefonicky.
- K zásilce přiložte 50 Kč na poštové a balné vyměněného zboží na cestu zpět k Vám, popřípadě poštovné uhraďte převodem.
- Výměnu budeme realizovat v co nejkratším termínu.
- Vrácení zboží
- všem zákazníkům také nabízíme službu, která vám umožňuje vrátit i bez udání důvodů jakékoliv zboží do 14-ti dnů , a to na adresu provozovny společnosti - TLAMA design, Slovinská 13, 101 00 Praha 10 . Zboží však musí být vráceno nepoužité, nepoškozené, kompletní a s kopií faktury.
- Na kopii faktury laskavě napište viditelně „Žádost o vrácení zboží“ a požadovaný způsob vrácení peněz viz níže.
- Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena kupní cena za zboží (do ceny zboží se nezapočítává dopravné) bankovním převodem nebo poštovní poukázkou (dle přání zákazníka), a to do 5 pracovních dnů ode dne doručení vráceného zboží na naši adresu.
- Důvody reklamace
- Při reklamacích zboží se Sestry v Akci.cz řídí platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů.
- V případech, kdy jste obdrželi:
- zboží poškozené (např. zjevná vada na oblečení atd.)
- zboží došlo nekompletní (např. chybí součást apod.)
- došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek na naší straně)
- Za těchto podmínek, můžete tyto zásilky reklamovat.
- O reklamaci informujte nejdříve naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese info@sestryvakci.cz nebo na telefonním čísle 608 530 767 a následně nám odešlete zásilku zpět s kopií faktury o zboží.
- Po posouzení oprávněnosti reklamace na naší straně vám zašleme vyjádření a v případě, že bude reklamace oprávněná, zašleme vám zpět buď zboží nové nebo vám zašleme zpět peníze.
- Místo uplatnění reklamace
- kupující je povinen reklamované zboží zaslat nebo osobně dopravit na adresu:
- TLAMA design
Zvěřinova 3413/12
130 00 Praha 3
- TLAMA design
- kupující je povinen reklamované zboží zaslat nebo osobně dopravit na adresu:
- Doprava reklamovaného zboží
- reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace na vlastní náklady. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno. V případě poškození či záměny zboží platí poštovné zpět k zákazníkovi Sestry v Akci.cz. V případě nespokojenosti se zbožím, ačkoli je v pořádku (např. nespokojenost s barvou či velikostí), hradí poštovné zákazník.
- Reklamační řízení
- po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele.
Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele.
- Reklamace přepravních služeb
- Postup reklamace přepravních služeb
- Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
- V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
- Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. U nás ošetřujeme zboží velmi pečlivě, aby k vám došlo v pořádku.
Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky na telefonním čísle 608 530 767
K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku a kopii faktury.
- Postup reklamace přepravních služeb